Äntligen har jag lortat ner den vita tröjan....

Idag lyckades jag lorta ner min tröja.
Jag fick den av pappa och hade i vanliga fall tänkt,
blir den lortig så har jag visat att jag använt den i alla fall så har pappa varit styolt över att hitta kläder jag använt.....
Han är överdrivet glad om jag använder kläder han köper till mig,
det brujar inte vart så användbart.
Men en gång åkte han till stockholm för att köpa mig ett par långkalsonger,
på tiden jag tyckete det var Ocoolt med långkalsonger(vilken tönt jag var).
Men jag tänkte komma till meningen med det här inlägget,
jag älskar tröjan jag fått av pappa i julklapp,
och ber till gud att den kommer bli ren,
för den här vill jag använda mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0