Åre, här kommer jag.

Nu är det klart,
platsen i stugan i Åre är min.
I morgon åker jag till åre för att hälsa på Johanna,
lagar god mat och antagligen pimplar lite vin också.
världens bästa sätt att lära känna varandra på.
Kommer även gå runt med CV.
ÖVERALLT!
Och praktikplats ska hittas.
Jag ska äga.
Kommer åka 05.40 i morgon.
Frågan är om jag ens kommer ha somnat innan dess?
Men annars får jag väl helt enkelt sova på tåget.
Tänkte kirra någon ljudbok som man kunde lyssna på under tiden man sitter på tåget,
om jag inte bara sover hela vägen så att säg.

BTW.
Jag har facebookförbud från och med i natt tills om en vecka.
Det är ett test för att mina vänner inte tror att jag klarar mig utan facebook en vecka?
Vilket stöd!

Kommentarer
Postat av: malin

men gud vad kul:D synd jag inte är i stan, annars kanske du kunde hälsat på på hemvägen, men annars ses vi ju på juldaaan:)

2009-12-20 @ 19:43:11
URL: http://mwiksten.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är vist i stan tok. ses i morgon!

2009-12-21 @ 07:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0