Facebook <3 Mia

5 minuter kvar och jag börjar ana att ajg är sjuk.
Jag längtarefter allt man kan göra på facebook.
Jag trodde att det här med att vara utan facebook en vecka skulle få mig att intre känna tvånget att logga in där mera.
Men jag hade fel.
NU väntar jag bara att klcokan ska slå 00.00 så jag kan se alla händelser,
alla bilder och allt.
Facebook is the world!
NU överdrev jag,
men facebook är bra.
Och jag skulle vilja lägga in en liten text som carro hittade på tjuvlyssnat i veckan:

Restaurang Waldorf, Luleå

En kille ~20 står med en pojke ~5 framför ett akvarium och tittar på fiskarna.
Killen: Det är precis som på Facebook, man matar fiskarna så blir de större

Nu är det dags för faceboook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0