gaga äger fett!

Not.
För hon är smal!
Men hon är bäst.
och fest.

Jag är alldeles för trött för att skratta åt mig själv som är alldeles för rolig.

Nu ska jag faktiskt alldeles om 3 minuter lägga mig,
sjukt att jag kanske håller på att få tillbaka en dygnsryttm.
Får se om det håller mer äne n dag....

Min dag har för övrigt gått till som vanligt.
Varit snäll mot andra.
Fått bagageluckan i huvudet två gånger,
skrapat upp tummen med en osthyvel,
spelat innebandy,
halkat på snön som låg fint uppepå isen,
hämtat körkort som pappa bara tycket var lite fult(du ska bara dras med det i 5 år, hehe).
och självklart ägt.

Sova nu,
i morgon är en ny dag,
ska lära känna nya vänner,
faktiskt ringa en efter fyra som jag tänkte flytat in hos. truth!
sedan äga som vanligt,
göra illa mig som vanligt,
vara snäll som vanligt,
och se om ajg finner någon tur vilket är ovanligt,
men vem vet,
i morgon är det torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0