Julafton............ och flytt om en vecka

Ja,
nu har klockan helt enkelt slagit över till julafton för ett tag sedan.
Känns inte konstigt,
inte bra,
vanligt utan julafton.
Tänkte snart ta mig en kopp te och rita tomtetäckningar till farmor och farfar,
och jag skämtar inte ens fast jag är 19 år.
Kanske får lite julkänsla,
kanske jag inte får till en tomtebild jaf kommer vara villig att ge bort dock.
men får se hur kul och hur mycket tålamod jag har i natt.



Ska ju faktist snart sova,
borde i alla fall.
Ska hämta mamma på jobbet 07.00 i morgon.
WOHO.

och som sagt.
Flytt om en vecka.
troligtvis.
kanske jag hinner hem en gång till innan den fullständiga flytten,
men annars är det flytt på onsdag som gäller.
Blir att packa till veckan då:)
Skidlärarpraktiken ska bli det bästa ever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0