Julkalendern, rätt galen sak i år?

Jag tror det är något musikaliskt.
Så mycket S som möjligt vill de säga i alla fall.
Egentligen är det väl inte kungbra,
men jag har tvångstankar att man måste följa julkalenderna(ia alla fall försöka) varje år.
Annars tror jag att julen komemr tappas bort bara för att man börjar bli vuxen.
och det får inte hända,
har redan ångest över att man börjat bli så stor att man kan sova kvällen innan julafton,
vilket jag verkligen inte kunde göra när jag var liten för jag längtade så mycket och spände mig.
Jag har ju faktiskt trotts att jag är äldre fortfarande julklappar att längta efter.
Eller jag hoppas jag inte är för gammal för dem i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0