Kulafton och kuldagen

Hejsan Julfirarfolk och alla andra.
Jag ber om ursäkt till mina närmaste om det inte fått någon godjulhälsning idag.
Jag har nämligen inte gort det där massutskicket som alla andra skickar.
Det är fint och jag uppskattar alal julhälsningar jag fått idag,
speciellt annicas med bild och allt.
men jag ahr bara orkat svara och inte skickat ut egna.
Men GOD JUL i alla fall.

Idag har vart rätt bra,
det var trotts allt jul.
Men lite segt eftersom jag längtar egentligen mest i hela världen efter morgondagen.
Att ha kul och fira att astrid just fyllt 20.
Hålla ovälkomna gäster utlåsta och Partaja.

Btw, bara tre dagar till utan facebook nu.....

Kommentarer
Postat av: azztrid

WE gonna rule the world :D

2009-12-25 @ 12:18:46
URL: http://azztrid.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0