Lyckat pepparkakshus

Tänkte knäppa kort på det,
men sparar tills mamma och pappa inte ser att jag knäpper kort på det,
för då kommer de tycka att jag är underlig.
Vem vill skryta med ett sådant hus?
det är det galnaste och sneaste pepparkakshus jag sett.
Satte även in en glas(coca cola glas, coca cola löser allt) i huset för att det för säkerhets skull,
ifall det mjuka taket skulle få för sig att rasa in.
Men om jag minns rätt är detta det enda hus jag gjort själv,
som dessutom är ifrån grunden,
och som kan stå.
jaja, jag har ett glas i det för att hålla det stadigt.

(här skulle vara en bild, men jag verkar inte kunan få in bilder längre?)

Tydligen är jag så känd att genom att länka malins blogg ger jag henne läsarrekord.
fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0