Och så hamnade jag i Östersund...

Nu sitter jag i Östersund hos Malin.
Inte sett henne på ett tag och ska julmysa ikväll antagligen.
Drar nog till Ånge rätt tidigt i morgon om inte Mathilda planerar att komma till Östersund.
För henne har jag inte sett på ännu längreeee tid.

Åre var superbra,
Johanna var supernice.
Jag kan berätta så här mycket,
MIA ÄLSKAR ÅRE.
Var och hälsade på Ida,
Linda och sara också,
där de jobbar i Åre.
hade riktigt trevlig och var sämst i världens sämsta på biljard.
fick även världens bästa erbjudande om praktik...
I BJÖRNRIKE.
Så nu har jag Ångest på hög nivå.
Men hamnar ju i fjällen vilken väg jag än väljer.
Det är niceee.

Hämtade även biljetterna till nyår i Vemdalen.
Så nu är det kirrat,
förjäkla braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0