Ouppladdade hemlighetsstämplade bilder

Jaa hittade min mobilblogg.
Ingen kommer nog någonsin spana in den.
Men jag tänkte.
Jag snor hit bilderna.




Jag har en vän som heter Fredrik,
han kan tatuera.
Här har jag målat upp min nästa tattuering.
Den ska börja på nästippen och fortsätta upp till hårfästet.
Största stjärnana ska sitta på nästippen såklart.


Jag har en bror,
han heter Jens.
Han och jag hillade fingervirkning när vi var små.
Jag hittade vår fina länga fingervirkning för någon dag sedan.
Håller på att göra den längre så den räcker ner till backen från mitt fönster,
så jag kan använda den när jag ska smita ut på kvällarna utan att väcka mamma och pappa.


Eh,
vill du kissa med mig?
Pax för jättetoan.


Jag har en mamma,
och hon har en kusin.
De skulle klä sig till änglar.
Söta va?


Min bror hade en gång en pyjamas,
han slutade äga den efter att jag döpt den till snorpyjamas.
Jag har en förmåga att bli snorig såfort jag sover borta(100 procent sanning),
och använde så ärmarna på pyjamasen till att snora i.
Papper är överskattat.
MIna vänner tyckte jag var äcklig.
Pyjamasen hade behövts nu.
Men snorar i Carros hår istället kanske,
hon såver ju bara vilket fall.


Kommentarer
Postat av: carro

sooover? jag.. HEHEHE

2009-12-28 @ 12:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0