Party all the time!

Hör och häpna,
ikväll är det nyårsafton.
Ikväll är jag chaufför.
Ikväll ska jag ha jävligt kul.
Ikväll ska jag vara snyggast.
Ikväll är jag stadigast.
Men fan inte i morgon.
he-he.

Har du kollat utkast på din telefon på senaste?
Där sms man aldrig skickar hamnar?
Jag kollade mitt igår och hittade sms som jag inte allas förstår meningen med,
men jag tror inte att de är skrivda på fyllan förutom ett som tydligen skulle skickas till astrid, och i det stod det "hej räv". Jag har aldrig kallat henne rävförut?
I de andra utkastsmsen som jag inte vet vart de skulle skickas så står det saker som:
"bananer inehåller kalium som man kan bota din baksmälla genom att återställa vätskebalansen"
"Vissa saker går lagomt fort.Endel saker går för fort, men det mesta går för långsamt."
"Jag inser verkligen hur otroligt rolig jag är. Och det bästa av allt är att det bara är jag som tycker det. Då behöver jag inte dela med mig av det"
"En vacker dag kommer någon fråga dig en fråga du borde svara ja på"
"Kvinnor gör sig vackra bara för att männens ögon är bättre utvecklat än deras förstånd"
Hur vettiga saker har jag inte i mitt utkast som tyvärr aldrig kommit iväg?
Nu vet alla hur smart jag är!

Nu ska jag väcka mesarna och se om någon vill med till backen.
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför chaufför på nyårsafton? :o

2010-01-02 @ 17:53:12
Postat av: mia

För att jag kände för det. och jag ägde ganska bra!

2010-01-02 @ 18:09:19
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0