65 dagar, skiweek. Hysteri!

Nu är det 65 dagar till skiweek,
stugan är totalbokad,
jag är totaltaggad!
det ska bli fullständigt underbart i år.
Jag ska skriva på lite regler,
när vi i år kommer bo några fler och något trängre än förra året.
Och det ska bli så bra.



I dag fick jag dessutom höra världens mest chockerande nyhet.
Det hör inte mitt liv till,
men ändå så berörande....
Jag kanske är helt sjuk i huvudet som bryr mig,
men jag har lite smått irritationer och oförstående chock känsla.
trotts det hoppas jag nästan mer att det är sant än inte.
Jag är ond.


Nu väntar datorn på att jag ska starta twilight,
idag igen.
Lyssnade ju klart new moon i natt eftersom jag höll mig vaken pågrund av biverkningar av detta vaccin som alla pratar om.
Så nu är det bara att längta 19 timmar till,
så ska jag äntligen se filmen.
avis på alla som dessutom just sett klart den efter midnattsbio!
dessutom kom jag på att nutidens planer säger mig att nästa helg blir en hel helg utan Carro.
EN HEL HELG UTAN CARRO?
Fattar du?
Så ska passa på att vara så mycket cool med henne som möjligt i morgon alltså!




 


Kommentarer
Postat av: carro

tur att vi har mobiler och facebook!

2009-11-21 @ 12:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0