Anorexia?

NEJ!
Jag insåg hur tragiskt mina andra inlägg idag lät.
Jag var bara lite tjurig för tillfället.
Nog tusan mår jag dåligt för de tio kilo jag gått upp i sommar,
men inte ska jag sluta äta för det.
Bara börja äta nyttigare:)



Jag ahr bestämt mig för att vara utan godis och socker till och med julafton.
För att vara mig är det en omöjlig uppgift som jag ska göra möjlig.
Kolhydrater ska jag också sluta med,
förutom inför matcher - för då vill jag vara på supertopp!
Med tanke på det så är jag lycklig just nu som blev uttagen till matchen på söndag,
trodde jag inte med tanke på att jag missat måndagens och onsdagens träning den här veckan för min dumma sjuka!

och jag som hela dagen tänkt att rubriken på dagens sista inlägg skulle vara,
livet leker - ändå klagar man.
fast just nu har jag inte ens något att klaga på!

Kommentarer
Postat av: carro

tur det, cuz i'm watching u :D

2009-11-07 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0