Att känna sig lyckad!

I torsdags när jag efter två bitar choklad till frukost bestämt mig för att sluta med godis och chips fram till jul,
hade jag inte förväntat mig att mamma skulle börja första kvällen med att trycka upp en fet godispåse i mitt ansikte,
att jens andra dagen skulle fixa tre chipspåsar att trycka upp i mitt ansikte,
och att pappa tredje dagen(idag) köpte en fet godispåse bara för att se om jag kunde hålla mig.
Jag trodde de skulle vara lite mer omtänksamma,
men trotts denna press har jag stått emot och det har varit fredag och lördag,
de ultimata godis och chipsdagarna.
Men det finns något som äkclar mig med allt ätbart,
och jag har helt enkelt suttit och tänkt på det och det har slutat med att jag inte ens kunnat sitta i samma rum som de som äter denna onyttiga men oerhört goda föda.



Istället sitter jag vid datorn och känner mig stolt över mig själv,
och tänker snart dricka den kopp te jag längtat hela dagen.
Underbart!

i morgon blir det promenad som ska få mig att vakna,
och en stenhård match.
Så det ska jag ladda inför nu med lite icy tower.

Tack carro för att du är så omtänksam,
och inte vill att något illa ska hända mig.
Men bara för att jag slutar med godis för några veckor lovar jag dig att du inte behöver oroa dig för mig!
Jag äter massor med mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0