Febern steg mig åt kroppen... huvudet passade bara inte?

yea,
lördagskväll.
USEL lördagskväll.
Jag vill bara fly till fjällvärlden,
parta gärnet.
Leva livet och göra vad jag älskar,
åka utför.
Just nu ser det ut som att jag kommer hamna i björnrike om jag kommer hamna i något fjäll.
Men jag drömmer fort och hoppas stort på att jag ska kunna få mig ett jobb i st Anton.
I annat fall planerar jag att fara dit slutet av januari,
äga skaffa jobb och äga livet.
sägs att det är lättare att kirra boende och jobb på plats.
lets seeee.
Försöker så om man får med sig någon cool typ,
så söker reskompis på freeride för fullt just nu.
DRÖM STORT!



sökte i alla fall kring 10 jobb idag istället för att dra på party.
ge mig jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0