Jag lever mitt liv, inte ditt.

Jag har altid älskat praktiska saker,
älskat att sy,
älskat att skapa saker,
älskat att träna.
Sådant man inte bhöver hjärnan så mycket till.
Jag fick höra när jag gick i 4:an att jag skulle bli designer när jag blev äldre,
dock känner jag mig verkligen inte lika kreativ nu som då.
Men mina designdrömmar kommer aldrig att dö ut.
Och jag har inte heller skapat drömmarna för att vara som någon annan.
Jag har skapat drömmen själv.
Men för tillfället har jag skapandet som ett hobby,
och ser äventyrare som mitt kommande yrke.
Det har jag också beslutat helt själv.
Så lågt som att försöka vara någon annan,
så lågt skulle jag aldrig sjunka.
Hur avensjuk jag än är på vad dena person kanske bär,
hur avensjuk jag än skulle vara på hur smal någonannan är,
hur avensjuk jag än skulle vara på vad denna person har.
Försöka vara någon annan är INTE jag,
aldrig,
kommer aldrig bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0