Jul jul jul

jaja,
det är en månad kvar,
men jag har redan börjat lyssna på julsånger.
och förr har jag inte ens lyssnat på julsånger på julafton.
Men med tanke på denna snöbrist så behöver jag mycket för att komma in i julstämning och julmarknas peppning inför första advent som är på söndag.
Hälsade på farmor och farfar för ett tag sedan,
och de bjöd på bra julstämmning.
I min ära tände de första adventsljudet redan idag,
saffransbullar och julstjärnor.
Tänk om snön vart här?

här skulle vart en snygg bild på mig,
men bloggverktygen är ju inte som de ska vara, länk

Nu har jag för övrigt vart vaken i 24 timmar,
jag börjar känna mig seg nu.
tyckte det var konstigt att jag var så överdrivet pepp för bara någon timma sedan.
Inte normalt.
Så nu tror jag det blir en yupplur på en timma innan carro når ånge och jag ska hinna på lite filmmys,
för att sedan ska hinna med bio 22.00 med familjen,
och dessutom kunna hålla mig vaken under hela filmen,
luftslottet som sprängdes är den film jag verkligen längtat efter också.
Dock kan man inte gämföra längtan med längtan jag hade inför new moon.
men men.
god natt så länge?

Kommentarer
Postat av: Anonym

en yupplur skulle jag också vilja ta, vad skijler den från en tupplur? ;)

2009-11-29 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0