Klockan slog just över till Tisdag... igen

Tisdag?
Brukar vara otursdagar,
men förra tisdagen var rätt bra,
med mys med anna och massa inte olyckor på hela dagen.
alla mina olyckor kom som sagt dagarna efter,
när jag ramlade i trappen och annat skoj!

I helgen har jag dock haft det fint med massa inte olyckor också,
Fredagskvällen bjöd på en så kallad festlig myskväll med kära gänget
minus tessan som saknas, men som troligtvis är med om 1000000 tals mer upplevelser i sina dagar än oss andra men plus robin.
Lördagen bjöd på mys med det nyare gänget,
vi bara åt åt åt och gjorde sesongens första snögobbe,
och tävlade snöbollsrace och åt lite(massa) till.
Söndagen björd på bio (upp),
där vi åt ännu mera.
Vadå åt vi något i helgen eller?



Skönt att det blev träning idag så man kunde springa av sig lite!

Just, jag bokade även biljetter till filmpremiären av new moon som är på fredag, pepp som tusan, så håller på att lyssna på boken nu och hoppas på att jag hinner med hela ljudboken innan fredag, så bara att jag fortsätter lyssna nu!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0