Men mia, du är här i tid, och du är nykter!

Dessa ord kommer förevigt förfölja mig.
de är otroligt fyndiga,
och till viss del opassande när man ska göra ett högskoleprov.
Kära lärare,
VARFÖR SKULLE JAG INTE VARA NYKTER?

Nu var detta över ett halvår sedan,
men det är något jag tänker på,
dels för att carro påminde mig om orden idag.
och dels för att vi varit nykter i 4 veckor.
Snacka om att vi börjar bli gamla!



Men har haft en otroligt mysig helg,
som faktiskt get mig massa julkännsla.
I fredags när farmor och farfar fuskade med att tända första adventsljuset,
Igår när jag och Carro var barnvakt åt SagaBaga och Gurr-Gurr,
även kallad Saga och Gustav.
Vi hade pepparkaksbak och lussebullsbak,
medans fadern till dessa gullungar satte upp julbelysning och det bästa av allt,
det snöade.
Underbart att snön kom så lägligt till första advent.
Underbart.

Jag är dock oerhört trött,
inatt innan jag somnade så hade jag sovit ca,
6 timmar på totalt 50 timmar.
Det är sjukaste av sjukas,
så försökte sova ikapp lite i morse,
och ska fortsätta med det i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0