Mia Junno Gelin är ond - hade vart min status idag, om inte gårdagens varit så klockren.

Jag har en dag då allt känns bajs.
varit vaken 2 timmar och önskar jag bara kunde somna om.
första gången jag kliver upp kommer hårda påhopp.
Jag gömmer mig på mitt rum och försöker sova,
men efter 12 timmars sömn är det inte lätt att somna om igen.
Ska ta mig ner för trappen en andra gång och ger världen ett andra försök,
och jag ramlade ner för trappen och stukade både handled,
och självklart knäckte till mitt knä.
DÖDA MITT KNÄ!
I morgon blir det bara kolla på en innebandymatch,
istället för att ha så underbart kul att spela.
Det suger.
Men tjejerna ska vinna utan mig.



Dagar det gå så här "bra för mig" älskar jag att jävlas med andra,
jag har hunnit med att mobbat en hel del av mina vänner redan idag.
och det elakaste är att det är det som fick mig att le lite för dagen.
jag är sjuk.
tur att de älskar mig ändå,
och tur att jag faktiskt inte var värsta elak idag som jag var i onsdags mot astrid,
för så var jag inte ens rolig.
förlåt ännu en gång Astrid.



just nu vill jag bara att mina vänninor..... och robin...
ska komma hit så att jag komemr över på mit goda humör.
Har jag tur så komemr elin om en halvtimma tror jag?
Kanske jag ska skicka ett sms och fråga vart hon håller hus.

 


Kommentarer
Postat av: Äzztrid

Mia, du behöver inte be om förlåtelse :D

2009-11-13 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0