Vad är det för mening med att vara halvt sjuk hela tiden

Hostar hela nätterna,
slö hela dagarna.
Kan jag inte bara bli sjuk,
så att det bara blir helt bra sedan?

Tänkte försöka ta mig till träning,
ända tills klockan hann slå halv 7.
Då insåg jag att tränar jag idag,
så kommer jag knäcka knäet och sedan inte kunna träna på 2 veckor igen.
Så är det med ett trasigt knä,
träna med slö kropp resulterar i större skada än vad det behöver vara.
Thas sucks.
Annars tror jag att träning och träffa alla goa tjejer på träningen hade kunnat vara något som kunnat få mig på gott humör.
Funderar dock på,
efter att ha sett malins pepparkakshus att tvinga pappa köra mig på ica så jag kan handla för att också göra ett.
då skulle jag kanske sysselsättas lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0