24 timmar är en lång tid utan ett blogginlägg

Nu var det mer än ett dygn sedan mia bloggade. Så då tar jag tillfället i akt med tema nummer 1 nu när hon inte bloggar det hon ska.

Jag kommer berätta något roligt om henne. Har jag tur kanske elin, malin, astrid eller någon vill säga något också? Ni vet var ni når mig så har ni massa roligt och kanske till och med pinsamt med mia som ni vill dela med er av??

JA. Då kör vi.

En rolig sak med mia är när man smsar med henne och frågar vad hon gör. "Vanliga personer" brukar svara att man äter eller ser på tv eller något sånt. Mias svar brukar vara "jag är häftig".
Alldeles nyss sa jag att vi var nördig. Då kommer svaret:  "jag kan inte vara nördig"

Och jag måste intyga. Det stämmer...


INTE... Då kommer grej nummer 2 direkt. Mia är nördarnas nörd. Här är det hon nördar mest: facebook, farmville, caféspeletpåfacebook, innebandy, statusar på facebook, bilder på facebook...


Så mia. Nu är du bäst att du uppdaterar oftare. Vem vet vad som kommer härnäst? Jag har alltid något roligt att berätta...

/Rrrräkan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0