Carro fru bloggare

Det har nu gått över 12 timmar sedan hennes senaste blogginlägg här.
Hon är försenad,
så jag får väl stå i coh blogga åt mig själv då.
Men jag tycker egentligen att det är mycket roligare att läsa vad carro bloggar i min blogg än vad jag gör själv,
speciellt när hon skriver under med räkan.
KUNG JU.
Dagens träning var inte lika kung.
Blir jag verkligen sämre och sämre för varje gång?
Huva ja!

Men jag tänkte bara göra er uppmärksamma om att mamma är sämst på att hålla saker hemligt och diskret.
Vi skriver sms och jag frågar henne en obekväm fråga eftersom detta händer endast när jag inte är hemma till middag.
Jag: Åt ni pizza idag?
Mamma: Jag har dålig mottagning, hör inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0