Dagen efter

Igår blev en bra kväll,
som jag trodde.
Men det blev mer än lagomt att dricka.
Och idag har varit en hård dag.
Jag har inte ens orkat sitta vid datorn?
Då är det illa på riktigt.
Haha.
Men tack för igår i alla fall,
smörgåstårtan var underbar.

Nu har jag just kollat på en kul film med astrid men ingen av oss höll oss vaken igenom filmen,
hur kul var den kan man undra.
Men den var faktiskt kul det jag såg,
om det inte var att jag kom på mig själv med att snarka som fick mig att skratta.

Nu ska lite bakis ångest sovas bort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad härligt att du gillade smörgåstårtan Mia ;) Du som hade längtat så efter den! Vi vart bra på lyset du och jag! Minns att du ramlade när vi kom ut från Tobbe :P Hua vilken kväll! Men roligt var det, eller hur? :) Fast Mittis minns jag inte alls mycket av. Läskigt när det blir så!

2009-10-06 @ 13:34:53
URL: http://annaahlnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0