Det finns en plats, en plats jag inte viste fanns

Igår hade jag en kanonkväll med kanontrevligt sällskap på besök.
Vi var väl en 10-15 stycken hemma hos mig och hade massor med mat och åt oss mätta.
Vi lekte lekar lyssnade på musik och blev kalas.
Fy vad lyckat det blev hos mig igår,
tack så hemskt mycket för att ni kom och fick kvällen superkul.

Men dagen efter är inte alltid lika kul,
städning och diskning.
Har dock smitit hemifrån nu för en stund inan jag ska ta tag i det sista,
kollar på repris av mammas pojkar hos astrid som inte ens är hemma.
det är rätt skönt ibland också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

att jag inte är hemma:O vad menar du emd det? :( nu blev jag ju ledsen på ögat ;D

2009-10-25 @ 16:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0