Måndagskaffe

Jag är inte den som dricker kaffe och fikar allt för ofta(jag dricker bara dricka och äter massa godis),
men jag har startat en tradition med att på måndagar gå till farmor och farfar och dricka veckans enda kopp kaffe och lösa lite korsord.
Det ger en lugn start på veckan och måndagar är sista chansen att lösa vi i femman,
för på tisdagar kommer nya allers.
Men aldrig har måndagskaffet varit så behövligt som idag.
Efter att ha varit på arbetsförmedlingen på jobbcoach för sista gången klockan nio på morgonen,
och knappt såvit på hela natten och storstädning av lekstugan väntade.
Lekstugan är nu ren och fin,
kofein kicken är borta och jag sitter som ett ufo och väntar på att det ska bli träning klockan sju.
jag älskar innebandy,
men just nu är jag inte så jäkla pepp.
Funderar över ifall jag fortfarande är bakis sedan i lördags dessutom?
Jag ska bli nykterist!



Pigga upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0