Min roliga idé

Igår när det var meningen att jag äntligen skulle få sova,
efter att ha tjatat och längtat en hel dag efter att sova så hittade jag världens roligaste grej,
som höll mig vaken alldeles för många timmar med tanke på att jag var tvungen att gå upp före 8.
När jag var 10 år hade jag en annons i Julia tidningen om att jag sökte brevvänner,
vilket resulterade i x antal svar,
och alla dessa brev fann jag mig i natt.
Flickor som drömde om en brevvänn men aldrig fick ett svar....
men det var en ganska tydlig anledning eftersom de glömde sina adresser i breven.
Jag valde även ut ett par som jag har tänkt mig att nu,
9 år senare ska besvara... igen.
De kan ha flyttat eller vad som helst,
men hur kul skulle det inte vara att få ett svar.
Så i morron är det tänkt att jag ska ta mig tid att skriva massa brev och tänka på när datorn inte fanns.
KUL KUL KUL.
HANDKRAMP HANDKRAMP HANDKRAMP.

Nu ska jag äta mackor och kolla film med Astrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0