Träääääääääääning

Vem kan säga emot att jag verkligen uppskattar det lilla jag faktiskt har att göra på dagarna,
därför har jag räknat ner timmar sedan jag klev upp 8 i morse på träningen som börjar klockan 8 ikväll.
Jag inser att jag måste göra något av mitt liv,
men vad tusan skulle det vara?
För jobb får jag ju för tusan inte i alla fall?
Jag väntar på svar ifrån flera fjäll.
Men de verkar inte ens tycka att man ska behöva höra av sig ens om de inte behöver en.
Dåligt.
Men det var dock sista ansökningsdagen idag på det jobb jag just nu är som mest intresserad av,
och får jag inte det så blir det troligtvis skola i januari vad som än händer.
JAG SKA BLI ÄVENTYRARE!

nu ska jag fortsätta räkna ner till träningen som börjar om 3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0