Tvingade mig själv att ta lång sovmorgon



Vid 11 när min bror skickade mig denna underbar bild,
så tänkte jag.
Nu ska jag kliva upp annars kommer jag drömma mardrömmer och tro att han är skjuten på riktigt(han är på något teatergrejs idag som håller på i ånge och blir sminkad, förstår inte riktugt vad det hela går ut på egentligen men Jens är ju intresserad i alla fall).
Men sen inser jag,
första dagen på hela veckan som jag får sova hur länge jag vill?
varför i hela friden ska jag då kliva upp klockan 11.
Klockan 1 blev jag väckt igen av ett sms att det var party.
Men ajg tvingade mig själv att ligga kvar i sängen till tre.
Jag är störd,
jag var inte ens speciellt trött i morse,
men nu är jag för att jag har sovit för länge.

Nu ska jag snart göra mig redo för 20 årskalas för Anna,
GRATTIS EN DAG I FÖRSKOTT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0