Vad har ja gjort de senaste dagarna?

kokat,
och kokat över.
Kokat så mycket att jag blivit patetisk.
Men nu har det värsta kokandet gått över,
så jag tror jag börjar bli lite normal igen.
LITE normal.
Fysiskt har jag haft trevliga dagar,
inte ens i tisdags lyckades jag göra illa mig,
eller ha allt för tråkigt.
Jag var under dagen och träffade Kära Malin som bjöd på fika.
Jag fick även en supertrevlig kväll hos Anna med film chips och vin,
och självklart fanns dipp också.
Igår hade jag kokat så mycket psykiskt att jag tyckte det var lika bra att sova till klockan 6,
innan jag skulle iväg och träna klockan 7.
Pratade lite med carro efter träningen,
och hon gästade både min blogg coh min facebook fick jag höra.
Fast hennes inlägg är faktiskt riktigt festliga och får vilken mia som helst på bra humör.
Torsdag ska bli en bra dag!

Nu när jag sitter hemma igen efter några dagar frånavarande,
funderar jag på att om några dagar så kan jag nog faktiskt flytta tillbaka hit.
...om några dagar...

Och ja,
jag ska lämna er ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0