Arbetsintervju i Vemdalen

Igår var det som sagt Tisdag, otursdagen på veckan.
det märktes tydligt när jag kelv upp och skulle göra mig redo för arbetsintervjun.
Jag klev upp klockan halv 10 och skull egentligen upp 9 men stängde av väckarklockan i sömnen.
Hade inget varmvatten eftersom jag inte hade tänkt en tanke på att he igång varmvattenberedaren
så jag fick duscha i kallvatten för varmvatten hann jag minsann inte vänta på.
Hade ingen sylt till min gröt,
och fick inte på mig jeansen jag planerat att jag skulle ha på intervjun.
Och jag kom nästan för sent till företagspresentationen.
Men trotts alla motgångar så kom jag till företagspresentationen precis i tid.
Jag gjorde förhoppningsvis rätt bra ifrån mig på arbetsintervjun och träffade en jättetrevlig tjej medans jag väntade intervjun.
Rätt trevlig dag trotts att den startade som en vanlig otturstisdag i mitt liv.
Nu ska jag vänta på beskedet om jobbet som jag får om en vecka.



Nu är det i alla fall diet och träning som gäller i mitt liv.
Efter att jag inte fick på mig mina jeans som jag älskar mer än allt.
peppa på mig!
Ska ta och springa med astrid senare ikväll när hon slutat jobbet.
Riktigt skönt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0