Att hålla koll på tid och rum.

Jag trodde mig att jag skulle på arbetsförmedlingen om en timma.
Men nu när jag klivit upp inder jag att det är om TVÅ timmar.
Jag är nu för pigg för att lägga mig efter att jag till och med hunnit med min frukost.
Och igår som jag var stensäker på att det var måndag.
Det blev lite snett igår när jag pratade med kära mathilda och antog att hon skolkade första dagen på veckan när hon sedan tydligt fick ta och påpeka att det var faktiskt söndag igår.
Ooops.



Dimman är alldels tjock där ute,
men jag tänkte våga mig ut på en promenad trotts allt i det 5 grader varma vädret för att döda lite tid innan mötet på arbetsförmedlingen.
FRAM med vantarna och mössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0