Björnbajs


Igår när jag var på jakt efter ett liggunderlag för att kunna sola i det fina vädret hittade jag tyvärr inget liggunderlag.
Däremot björnbajs utranför stugdörren.
Trotts att björnar är det jag är mest rädd för efter höjder så satt jag ändå ute i lugn och ro och åt mig lite mat och läste lite tidning och glömde snart bort det.
När jag senare på kvällen minns det igen och berättade det för mamma och pappa blev vi plötsligt förbjudna att gå utanför stugan och skulle lyckas knäppa kort på bajset ändå(omöjligt).
Jag knäppte inget kort och pratade inte mer med mamma och pappa vilket resulterade i panik i morse.
Mamma skickade hundra sms och bad mig svara för hon var rädd att jag vart ute och slagits med björnen och förlorat.
Typiskt mammor artt oroa sig för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0