En dusch på det här så blir det kanon!

Igår var en prima kväll.
Dock ännu en gång jag kände att inträdes priset inte egentligen var värt att vetala dock,
men eftersom kvällen var rätt bra ändå så fick man stå ut.
Snart måste jag se om Caroline lever eftersom jag börjar bli lite orolig efter hur hon låg sist jag var upp på mitt rum och kollade till henne,
tror hon hade en hårdare kväll än jag eftersom jag hade nykter kväll igår.
Fast hon brukar ju faktiskt överleva det mesta trotts allt.
Jag tror att jag ska ta mig dne där duschen nu och sedan gå och lägga mig en stund,
och sedan blir det nog läsa och slappa och någon promenad.
Det är trotts allt söndag och såna dagar ska man ta det lungt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0