Ett understreck eller två?

Jag har sedan 3 år tillbaka haft min kära vän elins msn.
Men ajg ansåg att på sesita tiden har hon inte varit inne så ofta som hon brukade.
Och hon hade en lite konstig bild.
Men jag tänkte,
jag skriver till henne nu när hon äntligen är inne.
Till svar får jag otrevliga svar och förstår inte alls vad som flugit i Elin eftersom hon skulle vara den sista på jorden som jag kan tänka mig otrevlig.
Efter ett tag så ger jag upp med att försöka förklara vem jag är och ringer helt enkelt min Elin.
Då visade det sig att jag hade fel Elin på msn?
Det är jättekonstigt eftersom jag alltid haft Elin på msn och skrivit med henne.
Och helt plötslit är det en anna Elin med ett understreck mindre i hotmail-namnet som är på min msn.
Någon som uppenbart är runt 15 och tror att hon är coolast i världen.
Men äntligen så har jag min Elin. RÄTTA ELIN på msn:)
Nu är det frid och fröjd igen.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha passa dig mia, jag kan faktiskt vara riktigt otrevlig om jag vill jag också;)

2009-09-14 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0