Gammalt är gott

Jag googlade på mig själv (ja, jag älskar mig själv),
och hittade denna underbara text som jag helt glömt bort eftersom den skrevs i maj.
Jag hade en utställning på studentklänningar jag sytt till mina närmare vänner och till mig själv och visade min effektiva sida för andra.
Men konstnär?
Utställningen var det sista jag gjorde under hela min gymnasietid. SAKNA!



Dagbladet 18 maj 2009:
Men det bjuds också på familjeteater på Ångströmsenheten. Där spelar Ånge teaterförening ”Kungen av Klampeborg”, som är en sann historia om något som inte har hänt. På Corner ställs konst av årskurs 5 och 6 på musikskolan och kursdeltagare i ABF:s akvarellkurs ut samt verk av konstnären Mia Junno Gelin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0