Gillar inte att vara utan pengar.

Jag har det bra ställt!
Jag får mat och tak över huvudet.
Och det borde jag nog vara nöjd över.
Men vill få ut mer av livet än promenader, cykelturer och mat.
Vill liksom kunna ha ett liv.
DÄRFÖR BEHÖVER JAG PENGAR:
Därför behöver jag finna mig ett jobb nu!
Hatar arbetslöshet.
Hatar att antingen är mina vänner upptagna eller inte härikring.
Men får väll roa mig med att kolla igenom lookbook..... igen.
Och senare kolla in färjan 3.
"jättespännande liv"
Vart tog mitt bra humör ifrån i morse vägen?
Jag hatar att vara ensam, behöver någon!



Vill ha nästa vecka när jag och Malin kommer sitta i fjällstugan och mysa med en stor godispåse, chips och cola.

Kommentarer
Postat av: malin

åh, jag längtar! :)

2009-09-07 @ 20:06:46
URL: http://mwiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0