Hej skoångest inför arbetsintervju!

Om två dagar kommer jag sitta i stugan och mysa i min pyjamas och just klarat av intervjun.
Men än är dagarna innan och jag har precis bestämt vad jag ska ha för kläder på intervjun efter att haft ångest över det i två veckor.
Nu ska jag stå och välja vilka skor som är bäst för min intervju.
Jag har uteslutit klackskor för hur snyggt det än är så känns det inte som något för en skiduthyrare att bära.
Och mina röda converse... jag älskar converse men jag älskar också mina stövlar.
Converse eller stövlar?
Jag tror det kommer sluta med mina röda converse!

Vilken pinsam människa jag är,
men jag vill verkligen att allt ska vara perfekt.
För jag vill så hemskt gärna ha jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0