Hur många bloggar om Roast på Berns nu?

Jag tänker inte vara sämre än de andra.
Ni som missade Roast's sesongspremiär idag på kanal 5,
ni får sätta klockan på alarm 21.55 den 14de sep.
Man kan inte missa det,
så sjukt klockrent.
Jag ska själv sätta alarm eftersom jag är så sjukt bra på att glömma saker,
och jag ska hålla tummarna för att vi har femman i stugan i Björnrike.
Mitt minne är lite rostigt och tv har aldrig varit prio ett när man är i fjällvärlden -
så jag mins helt enkelt inte om vi har kanalen eller inte.
alltså-
5an, 14sep, 21.55, missa inte.

En annan sak som inte går att missa som jag just såg på reklamen är,
FANTA LEMON.
Har saknat dig min kära!



Nu när jag inte är uttråkad är mitt humör på topp igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0