hurtbullen som blev onyttig

Idag har det inte varit en bra dag i mina matval.
Men jag lät mig själv fira med lite choklad, lite fettomat nu när äntligen carro min underbara vän har varit hos mig hela dagen.
Dock sov hon till halv tre så hon var inte så social i morse.
Men hon prattar lika mycket på en timme som en annan för på en vecka så det gjorde inget.


carro

Tror ni inte att jag somnade i soffan ändå,
trotts att jag sa till min bror att jag absolut inte fick somna.
Det skyller jag på carro som aldrig klev upp.
Men jag är i alla fall mycket piggare nu än i förmiddags och det är skönt.


jag

Även idag har jag tänkt mig att jag ska ta en springtur med min bror i elljuspåret.
Kanske blir två varv idag för Jens tyckte att ett var ju ingenting.
Det känns tungt,
men riktigt bra eftersom jag ätit så mycket skit idag.

jag vet att det är mycket carro,
men det är för jag har saknat henne så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0