Jag älskar att må bra.

Och ännu lyckligare blir jag när jag får träna det jag älskar utan att mitt knä ger upp,
och när jag har vart hos peter och petter (eller numera hos petter eftersom peter har förflyttat sig) och sett en så sjukt bra film som "I love you, Man".
Jag var så glad redan innan jag lämnat hemmet för att se någon film att jag sa puss i telefonen till min kusin.
Jag som undviker att besvara sådant när mina vänner säger det för jag är en mes och känner mig obehaglig i situationen och vågar knappt krama mina närmst och älsta vänner.
Sjukaste roligaste filmen och jag kommer nästan ha mer träningsverk efter allt skratt åt filmen än efter träningen,
så bra var den.
SE DEN!
Eller så beror allt på att jag verkligen behöver sova nu?



Nu ska jag fnissa mig till söms efter att ha snott någon fler godis av pappa som ligegr och sover,
mohahhha,
han ska ju trotts allt tvinga upp mig klockan 8 i morgon.

Jises, du är motsattheten till mig, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0