Jag älskar mitt liv.

Jag som skulle starta mitt nyttiga liv
Jag har idag hunnit med onyttit fika två gånger och ska snart på bio där chips måste stoppas med.
Men det är trotts allt fredag.
Det känns lite ovant men trevligt att jag ska gå med min familj på bio ikväll.
jag är inte så van vid bio över huvudtaget dock.
och än mindre van vid utomhusbio.
Jag kan ana att det blir att plcoka fram mitt vinterställ för att mysa i på bion ikväll för att slippa frysa.
Men jag älskar mitt vinterställ då jag klagar inte.
Måste kanske säga vilken film vi ska se ikväll också.
Det blir flickan som lekte med elden.
Jag hoppas den är lika bra som Män som hatar kvinnor för den filmen tog jag mig tid och såg förra helgen och blev riktigt possetivt överraskad.



Nu ska jag återgå till mitt CV skrivande.
Undra hur många CVn jag har skrivit i sommar?
Lätt över 20 stycken i alla fall.
Jag hoppas dock att jag från och med onsdag kommer kunna sluta söka jobb.
Men man ska inte hoppas för mycket,
för vilken besvikelse sen om jag inte får det älskade jobbet i Vemdalen.
Det vore så typiskt min tur,
därför söker jag vidare och lotsas som inte om att jag väntar på ett besked som jag vet att jag kommer att få på onsdag.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0