Jag flyttade hem för tre månader sedan och plockade undan sakerna ifrån hemflytten idag.

Det gäller att städa i tid.
För tre månader sedan kom jag in med alla mina kläder, detaljer och allt annat som fyllde mitt förra hem,
arbetslöshets-slutaskolan-depprision började.
och jag ville inte ens kolla in på mitt rum utan flyttade på en gång ut i lekstugan för att slippa se skiten och tänka på att det var slutet som gjorde en ny början.
Det tog mig en månad att samla ork att renska bland kläderna och ge plats för dem i min garderob som jag trodde jag skulle slippa använda igen.
Sen har det bara fått vara.
Insåg dock i natt att det är snart vinter och därmed aningen för kallt för att bo i en lekstuga med min vän sloffsen,
så jag insåg faktum och tog tag i att städa och göra fint.
I morgon väntar damsugningen som jag inte orkar med halv ett på natten.
Jag har hela dagen på mig i morgon.



Just nu räknar jag ner i timmar tills Caroline kommer hem till mig igen.
Det är bara 25 timmar kvar nu.
Fy så jag saknar krullis!


Kommentarer
Postat av: krullis

åååh! om 4.5 timmar åker jag. saknilisaknar!

2009-09-20 @ 12:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0