Jag måste göra er besvikna trogna testföljare.

Idag har mitt test försökts.
Och jag vet att ni har varit otåliga att höra resultatet.
Måste tyvärr meddela att jag gav upp efter 7 varv, vilket är 3,5 mil vilket tog mig 6 timmar och 19 minuter.
Man akn fråga sig, varför sviker jag er så här?
1. jag började alldeles för sent på dagen.
2. Mitt knä som sedan tidgare är ur funktion går inte längre idag att stödja sig på.
3. test ska roa mig och andra, efter 7 varv var det inte roande längre.
4. Jag är bäst.

Men nu är det vila knäet och börja ladda inför nästa test som kommer pågå under 30 dagar. Börjar inte riktigt än.
Men jag kan avslöja att jag kommer öva upp lite mer spänst tills och under testets början.

Och nu är det ert jobb att klura ut ett test åt mig tills mitt kommande test är slutfört,
så börja klura.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0