Klart att jag kan bli som Sabrina tonårshäxan!

Av helt okänd anledning kom jag just att tänka på när jag var liten och trodde mig veta att man kunde bli häxa och trolla med fingret och man ansträngde sig riktigt på bara fingerspettsen.
Jag låg in min säng och spände mig så gott som bara gick och klämde på mitt pekfinger och trodde att snart när krsfterna mitt finger.
Tillslut så orkade jag inte anstränga mig längre och gav upp.
Men jag var så fruktansvärt arg på mig själv i flera dagar efteråt eftersom jag precis innan jag gav upp kände att krafterna nått mitt halva finger och inte ända ut till fingerspettsen.
Jag försökte aldrig igen,
trotts att jag trott mig vara så nära att bli häxa.
Hur knasiga ideer kan man egentligen ha i huvudet?
Haha

Kommentarer
Postat av: carro

Okej mia. Hur sjukt är det inte att jag funderat och gjort precis samma sak?

2009-09-12 @ 00:14:41
Postat av: mia

Själsfrände:D hahaha

2009-09-12 @ 12:24:24
URL: http://miajunnogelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0