Kvinnor gör sig vackra bara för att männens ögon är mer utvecklade än deras förstånd.

Uttråkningen tar idag verkligen kål på mig.
Det är värst på fredagar och lördagar.
Fredagar och lördagar ska vara de roligaste och mest händelserika dagarna.
Men mina fredagar och lördagar är totalt värdelösa.
Sitta hemma,
glo in i väggen.
Väggen är till och med mer roande än tvn.
Jag mår alldeles för bra för att vara så här fruktansvärt göralös.
Snälla måndag kom hit,
låt mig slippa vara så här göralös och fruktansvärt uttråkad.



Min bror förklarade även just hur han aldrig skulle kunna vara så uttråkad som mig.
Och det är så sant,
han kan känna sig tillräckligt road av ett game boy för att kunna gifta sig med det.
Är vi verkligen syskon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0