Tisdag

Och har trotts det läserrekord idag,
inte för mitt rekord är speciellt högt,
men lagomt spännande.
Trotts att jag inte har något för spännande att skriva idag.
Det blir tidig kväll ikväll,
eftersom jag har möte kvart över 9 på arbetsförmedlingen i morgon.
Pratade med kära Malin om att ses i morgon,
men insåg just att i morgon är totalt fullbokad.
I MORGON ÄR DET INNEBANDY IGEN, (Y).
Jag har otroligt mycket att göra och så måste vi minnas min kära vän Elin fyller år.
Så grattis i förskott till henne!
bild: fin bild på Malin och Elin som älskar att vara med på kort.


Kommentarer
Postat av: Elin

tackar mia:D:D ja vill att du ska komma hit och va med imorn:(

2009-09-29 @ 22:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0