Minnen och pinsamheter

Jag tror att alla kommer att hinna med avv växa upp,
men jag tänkte inte göra det riktigt än



Igår på mittlandia när man kom utanför dörrarna för friskluft så såg man de där för små.
Dom som inte kommer in och står där utanför för att antingen hoppas på att den man gillar som är lite äldre ska komma ut och säga hej i totalt 3 minuter när man står och fryser ensam i 3 timmar,
eller så tror man helt enkelt att man var lite häftigare av att stå där utanför.
Jag tyckte lite synd om dem eftersom det börjar bli så kallt på kvällarna nu,
men insåg att det där var precis hur jag gjorde när jag var mindre,
när jag gick i 8an och 9an.
Sedan började jag inse att kylan inte var värt det eller så var jag så smidig att jag faktiskt tog mig en på krogen alla gånger jag försökte trotts att jag inte än hade åldern inne,
på den tiden hade jag tur men jag använde nog upp den då.
Nu låter det som att jag tror att jag är jättegammal och ser ner på de som är mindre,
det tycker jag verkligen inte och jag ser inte ner på någon heller,
jag är bara 19 än och trotts att jag inte är gammal såhar jag kommit så långt att jag skäms lite över den åldern och mitt betende då.
Jag hinner bli gammal,
och har nu insett att åldern man stod utanför och frös inte var värt det egentligen.
Men jag tyckte ju det då,
så det var väl kul för mig då.
haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0