morrdag,

Caroline kom till mig i natt.
Det var jättekul att äntligen få träffa henne igen.
För riktigt saknad har hon varit.
Men däremot känns det just nu mindre kul att vi höll varandra vaken hela natten och jag var uppe klockan 8 i morse för jag tog fel på mötestiden till arbetsförmedlingen.
Jag kan knappt minnas när jag var så här trött senast,
men ändå har jag lovat mig själv att inte lägga mig,
för då kommer jag inte kunna sova ikväll.
Utan istället medans Caroline njuter av sin skönhetssömn uppe på mitt rum så skriver jag en intressaanmälan som extraarbetare i Ånge som jag lovade min jobbcoatch på mötet idag.
JÄTTEKUL.
Först tänkte jag göra mig lite lunch dock.


från vänster: jag, sloffsen, carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0