Nicoll Christopher John

Du har inte rikat få ett mejl av honom där det står,
Good day,
 I am Nicoll Christopher John, Staff of Ulster Bank (London). i am contacting you regards to an investment which i know will be of great benefit to both of us contact me via this email so i can give you further briefing about this project.
Email: [email protected] 
Regards 
Nicoll C John
I så fall ska du bara veta att du ska inte svara det.
Jag svarade för att kolla vad det var eftersom jag är medlem i en aupair sida så kan folk kontakta mig och det är alltid på engelska.
Jag ansåg dock att det här var det konstigaste mejl jag fått av en familj och förtod inte vad en invistering och grejer hade med något att göra.
shit så blåst jag måste verka!
I nästa mejl erbjöd han att dela 50.000.000 dollar med mig eftersom det var någon med samma efternamn som som mig som hade gett hans bank denna summa pengar och att det då tillhörde mig.
Det känns sjukt troligt att jag skulle ha någon med samma efternamn som mig ("junno gelin") som skulle satt in den summan pengar på en bank.
hur stora bedragare till människor finns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0